17.7.08

MINYAK!! APA ITU MINYAK?

Mula-mula revo malas nak tulis pasal minyak ni sebab byk sgt org tulis pasal minyak ni.....secara tiba-tiba jer dapat ilham daripada akal kurniaan ALLAH s.w.t ini..... sebelum ni revo wat tak ta jer pasal minyak ni, malas nak bahas sgt cuma selit sikit jer.....cerita pasal minyak ni banyak perumpamaan yang boleh diberikan dan ade kaitan dengan minyak, bukan sekadar minyak tu petrol dan disel sahaja. skrg nie org sibuk bincang pasal minyak tu hanya melibatkan minyak PETROL dan DIESEL jer..betul ke???? ermmmmm : naik MINYAK! MINYAK gamat! MINYAK masak! MINYAK angin! MINYAK lintah! MINYAK panas! kaki MINYAK! jual MINYAK! MINYAK zaitun! MINYAK jagung! MINYAK bijan! MINYAK kacang! MINYAK gris! MINYAK 2T! MINYAK 4T! taik MINYAK! tak cukup minyak!!!!!! manusia/negara yang menggunakan minyak nie boleh dikategorikan sebagai : 1. minyak ini untuk aku dan generasiku akan datang (bersyukur ada nikmat minyak) 2. minyak sendiri pun mahal (tak pernah syukur nikmat minyak) 3. mana minyak aku! (nak bahagian nya sebab minyak diwartakan sebagai hak semua) 4. aku nak minyak ni/tu! (nak minyak orang lain) ..........

4 comments:

lottery said...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

national lottery said...

that's way too cool.

Anonymous said...

Sorry to say but i felt that your blog is such a nonsense

Anonymous said...

ur blog is very nonsense. Like the blog owner!!!!!!!