16.9.08

MACAM MANA NI JADI KE TAK?

Anwar Ibrahim adalah seorang yang amat dikenali sekarang ini melebihi sesiapa pun popularitinya dimasa kini. Bersebabkan kerana pada hari ini janjinya dalha untuk membentuk kerajaan baru di negara kita ini.

"anwar adalah seorang yang hebat berdebat dan bercakap? tetapi buah fikirannya tidak boleh diterima akal langsung? "
Jadi ke tak ni? 16 September 2008 dah nak habis 17hb sudah mula menjelang tiba...dek kerana janjinya tidak berjaya pada hari ini maka Anwar dengan bangga dan rasa pasti (untuk menipu rakyat lagi) menyatakan bahawa dia memberikan tempoh selama 2 minggu kepada kerajaan yang memerintah untuk membungkus sebelum beliau masuk ke Putrajaya menjadi no.1.....
"anwar kini semakin terselah ketidakrelevan pemiirannya? Layakkah orang yang menipu dan tidak mempunyai buah fikiran yang baik menjadi Perdana Menteri"
Apa yang pasti 2 minggu dar tarikh 16/09/08 adalah 1/10/08, bersamaan 1 Syawal. Kemana hilang akal seorang pemimpin yang dimiliki oleh Anwar selama ini. Bagaimana, dan pastikah beliau untuk menubuhkan kerajaan pada 1 Syawal.?
"memikir tak sudah! anwar semakin tersealah ketidaksatabilan dalam berfikir dan bertindak?"
Ini merupakan 1 penipuan yang amat nyata! Kenapa masih ada mereka yang taksub dengan janji-janji kosong yang tidak akan berlaku..??

No comments: