26.2.09

UUM MULA DISERANG?

Aduan

  1. Didakwa wujud seramai 5000 orang pengikut Pro-M ( Pro Mahasiswa).
  2. HEP dan Pentadbiran UUM "dilabelkan sebagai Zionis dan Kejam lebih daripada Israel di Palestine".
  3. Didakwa tidak menjaga kebajikan mahasiswa/i kerana tidak membenarkan mahasiswa/i mengadakan perhimpunan "demostrasi" di dalam universiti.
  4. Bersikap tidak adil kerana tidak meluluskan kertas kerja untuk mengadakan perhimpunan.
  5. HEP Penzalim kerana tidak membenarkan mahasiswa/i mengadakan solat hajat dan qunut Nazilah.
  6. UUM tidak menjaga kebajikan mahasiswa/i kerana menaikkan tambang bas.
  7. Pusat Islam tidak meluluskan "banner" untuk dinaikkan bagi mendapatkan tanda tangan mahasiswa/i bagi tujuan untuk menyatakan sokongan dan bersimpati kepada nasib rakyat Palastine.
  8. Mereka ini (HEP UUM) adakah sekutu Zionis? Atau mereka ini salah satu sekutu bersama Amerika Syarikat dibelakang Israel laknatullah itu?!!
  9. Tidak Memboikot barangan keluaran Yahudi dan Israel.
  10. dan lain-lain.
maklumBALAS
  • Ramai betul pengikut ko sampai 5000 orang......kalo didarab dengan rm 21,000 ( secara purata pinjaman untuk seorang pelajar bagi 4 tahun pengajian) 105,000,000.00 ( 105 juta) pihak berwajib ( UUM dan PTPTN) meluluskan dan diberikan kepada kumpulan ini sepanjang mereka berada di UUM.( kalo sorang seringgit dari pengikut ko dah dapat 5 ribu ringgit, kan senang ko nak kumpul berapa banyak!!!! ko darab arr sendiri)
  • HEP bertangungjawab untuk berurusan dengan PTPTN bagi meluluskan pinjaman ini memang "zalim" kerana meluluskan pinjaman untuk mahasiswa/i belajar!!! ( tak nak kutip derma pun nak buat paperwork, sungguh "bijak" korang ni)
  • Berdemostrasi dengan meminta kebenaran?? sesuatu yang sangat luar biasa jika pihak UUM meluluskan dan memberikan kebenaran. ( kerana korang pelajar universiti lah kononnya sampai nak buat demostrasi pun minta kebenaran, lagi bijak!!!!)
  • Solat Hajat dan bacaan Qunut Nazilah dihalang, cakap nak buat tapi tak buat pun!!! alasan HEP tak bagi, apekejadahnya nak Solat pun minta kebenaran dulu....solat jelah kalo nak solat kalo tak boleh beramai solat lah secara individu......tambah lagi bijak!!! ( kalo bisik kat telinga Imam Masjid UUM tu sebelum solat jemaah nak buat solat hajat lepas solat fardhu insyallah bolehnya......nak kene buat paperwork jugak ke????)
  • Bas yang korang naik tu dah diswastakan lah, budak bijak.......dulu masa yuran bas dipotong dalam yuran pengajian dan anak syarikat UUM yang uruskan....kumpulan korang nie jugak yang "bijak" laksana lembu minta ditukar pengurusan.....!!!!!
  • a'ah mulia sungguh hati korang ni kumpul lah banyak-banyak tanda tangan tu lepas tu banner dok tergantung je hidup segan, korang jer yang tak mahu mati......kecik2 menyusahkan mak ayah besar2 lagi menyusahkan...........( cari lah idea yang bernas sikit nak buat tindakan pun!!!!!)
  • Kalo UUM sekutu korang 2kutu kot!!! cakap je lebih boikot lah sekutu lah tapi makan dengan awek McD jugak, minum coke jugak, line talipon maxis jugak, tengok tv Astro jugak, gosok gigit colgate jugak, pakai komputer dell prosesor intel jugak, pegi jejalan genting jugak,.............."bullshit" ( cek dulu dari ujung rambut sampai ujung kaki termasuk yang keluar dari lubang bontot ko tu kalo dah clear barang yahudi baru boleh cakap!!!!!!!!!)
  • buat pengetahuan "golongan bijak" nie UUM tak pernah ade kumpulan ASPIRASI....pandaiiiiiiiiiiii!!!!!
  • nak buat perubahan buat lah perubahan yang kearah kebaikkan dan lebih bagus, nak bawa perubahan ke arah yang lebih buruk mmg lah org tak bagi.......
  • kepada Pihak Pentadbiran dan HEP UUM terutamanya, revo ucapkan tahniah kerana mendapat masalah yang rasanye dulu revo pernah cakap kepada diorang nie masalah ini akan terjadi dikemudian hari dan kini ianya sudah terjadi.
"revo ex-UUM , pernah bekerja secara langsung dan tidak langsung dengan kegiatan pelajar "underground" serta "upground"..............

No comments: